If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
На "Раковска" при пресечката и с "Дунав". Това се пада между "Сливница" и "Козлодуй", ако идваш от "Сливница" отдясно. Сервиза се казва Дунав и е най-стария в София за стартери и алтернатори. Търсиш чичо Стоянчо
Пацимире ... както ти казах още онзи ден и те пратих там и ти обесних и за алтернатора и четките му и за помпата ма кой да ме слуша
Добре де Бобо само да си сваля акумулатора, че тия италианци са го хванали с некви болтове и не мога да го сваля. утре сабалем го свалям да се позареди че да запали и отивам при чавдар и съседния на него гараж. колко време да го зареждам?
Alfa Romeo 146 1.9 TD - Благодаря ти Алфаманяк за това което направи за нея!!!
Зависи колко ампераж на час подава зарядното обикновенно е от 4-10 ампера което прави взависимост от това колко ампера ти е акумулатора от 6-12/13 часа
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
избери най близкия до теб сервиз , щото градско само на батерия ше изкараш 2-3 километра най-много и пак ше падне , и гледай да не пускаш ни чистачки ни музика ,нищо , най много мига4
избери най близкия до теб сервиз , щото градско само на батерия ше изкараш 2-3 километра най-много и пак ше падне , и гледай да не пускаш ни чистачки ни музика ,нищо , най много мига4
Градско ще изкара много повече от 2-3 км, защото е дизел Мотора работи от детонации и ако не ти трябва ток за нищо друго, може да изкараш до последната капка нафта Ако остане въобщ без ток, няма да може да го загаси, защото клапана на помпата е електрически и няма да има ток за него, но тогава слагаш на 5-та и пускаш съединителя и се молиш да не превърти ремъка
Важното е да натиска спирачката по-малко (заради стоповете 2х21W), да не пуска много мигачите (2х21W + 1х5W) и парното, което е най-голямият консуматор
Аз с бензинова кола съм карал 50км извън градско с прецакан алтернатор (зареждаше на 9V max.) и се прибрах успешно. Почти не съм използвал спирачка и карах много на енерция, но не съм бутал Незнам колко ток му беше останал, ама го зареждах 2 дни на 1ампер/час, за да го "възбудя" плавно, все едно е в автомобил
Ей много цени съвети давате, благодаря ви
мислим с Алфаманяк да вземем нови четчици за алтернатора и да ги сменим, сега акумулатора се зарежда на 1 Ампер само канал търсим за утре да свършим работа...че и на Алфаманяк на колата му е замръзнала нафтата от ОМВ - абе ужас - от две алфи на разположение та нито една в момента
Alfa Romeo 146 1.9 TD - Благодаря ти Алфаманяк за това което направи за нея!!!
избери най близкия до теб сервиз , щото градско само на батерия ше изкараш 2-3 километра най-много и пак ше падне , и гледай да не пускаш ни чистачки ни музика ,нищо , най много мига4
Градско ще изкара много повече от 2-3 км, защото е дизел Мотора работи от детонации и ако не ти трябва ток за нищо друго, може да изкараш до последната капка нафта Ако остане въобщ без ток, няма да може да го загаси, защото клапана на помпата е електрически и няма да има ток за него, но тогава слагаш на 5-та и пускаш съединителя и се молиш да не превърти ремъка
Важното е да натиска спирачката по-малко (заради стоповете 2х21W), да не пуска много мигачите (2х21W + 1х5W) и парното, което е най-голямият консуматор
Аз с бензинова кола съм карал 50км извън градско с прецакан алтернатор (зареждаше на 9V max.) и се прибрах успешно. Почти не съм използвал спирачка и карах много на енерция, но не съм бутал Незнам колко ток му беше останал, ама го зареждах 2 дни на 1ампер/час, за да го "възбудя" плавно, все едно е в автомобил
Аз със уното имах все проблем с алтернатора тъй като нямах кора на подкалника и хубаво се обливаше с вода. Та съм изкарвал без алтернатор 30км със пуснати фарове. А един път тръгвам за морето и след пловдив бам лампата почва да свети леко явно скапа някой от дйодите и зарежда ама на колко и аз не знам, но понеже беше много здрава машина и не ме е оставяла викам карам до морето пък ако трябва на влак ще я връщам. Обаче пущината изкара до там още 100км там и на връщане си светна баш как си трябва и то съвсем малко след Стара Загора и съм се прибрал така Ама заради честите проблеми бях сложил 65Ah акумолатор. И досега никой не вярва ама тия в колата бяха на тръни бая километри и още хвалат какво железо е фиатката
Ей много цени съвети давате, благодаря ви
мислим с Алфаманяк да вземем нови четчици за алтернатора и да ги сменим, сега акумулатора се зарежда на 1 Ампер само канал търсим за утре да свършим работа...че и на Алфаманяк на колата му е замръзнала нафтата от ОМВ - абе ужас - от две алфи на разположение та нито една в момента
Щом се зарежда на 1 ампер требе да го зареждаш 2 дена поне
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
2 дни = 48 часа, това са 48 ампера. Иначе съм прибирал на баща ми Ладата от Самоков до нас без реле за зареждане и на чистачки, без да се ограничавам в мигачи или натискане на сперачката. После ходих до люлин и се върнах. Това са си 100 км.
Comment